czwartek, 15 lipca 2010

Kolory na lato

Dziś na odwrót – mało tekstu, dużo zdjęć :) zabawa w kolory mnie wciągnęła – efekty poniżej:

Moje skojarzenia - greckie; Draka skojarzenia - azteckie - niech mu zatem będzie: "Red Azteca" :)

Tym razem filmowo - "Blue velvet"



Kolekcja trzech naszyjników o podobnej formie - w centrum ceramiczne, szkliwione koło - z trzech stron ozdobione szklanymi koralikami w odpowiednich odcieniach - zwieńczone szyfonową wstążką. Szczególnie zadowolona jestem z drobnych, metalowych ozdób - listków i ważek - dodających naszyjnikom magicznego wdzięku :) Od góry: "Wielki błękit/Deep blue"; "Wrzosowa wróżka/Heather-forest fairy"; "Indiańskie lato/Indian summer".

A to popełniłam sobie z łakomstwa i tęsknoty ;) - bo baaaardzo mi brak śródziemnomorskich cytrusów, których z okazji karmienia piersią jeść nie mogę :(

Liczę na komentarze!!! ;)

Brak komentarzy: