piątek, 11 czerwca 2010

Zgłosiłam się...

No, zmobilizowałam się i wysłałam zgłoszenie swej skromnej osoby na artystkę galerii Pakamera.pl :) oto jego treść:

Mam na imię Zuzanna ale jako pseudonim biżuteryjny wybrałam postać Chimery – śródziemnomorskiej bestii stworzonej z trzech pierwiastków: siły lwa, zdolności żywicielskich kozy (wszak pamiętamy kto wykarmił Zeusa) i przebiegłości węża - a do tego ziejącej ogniem, który nie tylko niszczy, ale i oczyszcza i przetapia i hartuje... Czyż nie jest to symboliczny wizerunek kobiety?... Zwłaszcza tej zajmującej się alchemią szlachetnego srebra (próba 999) zaklętego w glince Art Clay? Zaczynałam tworząc projekty ze szklanych koralików, potem pojawiły się muszle, perły, kamienie półszlachetne, ceramika... – wciąż kocham układać z nich biżuteryjne historie, ale obecnie mą uwagę skupia PMC (Precious Metal Clay), z którego wymyślam wisiorki i kolczyki inspirowane duchem śródziemnomorskości (mediterana spirit).
Dotychczas robiłam to dla siebie, dla rodziny, dla znajomych... teraz chciałabym wyjść „do ludzi” – pochwalić się i podzielić.

Zapraszam na moje profile na http://chimera-mediterana.deviantart.com oraz http://chimeramediterana.digart.pl
a także na mój art-blog: www.chimera-mediterana.blogspot.com

:) I wysłałam im po jednym zdjęciu pięciu moich prac:

1 - "Perłowe groty/ Pearl spears" - kolczyki
2 - "Księżycowa kawa/ Moon coffee" - naszyjnik
3 - "Podwójne espresso/ Espresso dopio" - kolczyki
4 - "Jesienna wiosna/ Autumn-spring" - naszyjnik

5 - "I przyszło lato/ Summer came" - naszyjnik
(zdjęcia pierwszych czterech projektów prezentowałam już we wcześniejszych postach)

Zobaczymy co z tego będzie :)
Trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy: